Způsoby dopravy

Osobní odběr

Osobní odběr vždy po domluvě.
Platba přímo na místě je možná pouze hotově.

Základní informace

  • Cena zabalení se odvíjí od velikosti a hmotnosti objednávky.
  • Jakmile pro vás na prodejně zásilku připravíme, obdržíte od nás potvrzovací e-mail.
  • Zásilka pro vás bude na prodejně připravena po dobu 7 kalendářních dní od doručení výzvy k odběru zásilky.
  • Při platbě pomocí bankovního převodu může dojít k prodloužení lhůty pro doručení. Zjistěte více v sekci způsoby platby.

Balík na poštu

Pro dopravu menších zásilek využíváme především Českou poštu.

Doručení do 2 až 6 pracovních dnů

Základní informace

  • Pokud je zásilka menších rozměrů, můžete si ji nechat doručit na pobočku České pošty.
  • Už v den podání zásilky obdržíte od České pošty SMS a e-mail s informací o jejím doručování.
  • Zásilka pro vás bude na vámi vybrané poště připravena po dobu 7 kalendářních dnů.
  • V případě potřeby si můžete úložní dobu zásilky na pobočce České pošty nechat prodloužit.
  • Pobočku České pošty, na kterou budete chtít zásilku doručit, zvolíme dle vámi zadané adresy případně dle vašeho požadavku.
  • Pokud se rozhodnete platit až při převzetí (dobírka), zaplatíte navíc i cenu doběrečného.
  • Při platbě pomocí bankovního převodu může dojít k prodloužení lhůty pro doručení. Zjistěte více v sekci způsoby platby.

Doručení na adresu

Pro dopravu velkých zásilek využíváme především dopravu smluvního velkoobchodu a dále dopravce TopTrans.

Doručení do 3 až 10 pracovních dnů

Základní informace

  • V den, kdy vaše zásilka opustí náš sklad, od nás obdržíte potvrzovací e-mail.
  • Aktuální stav objednávky můžete sledovat v  zaslaném mailu o stavu vaší objednávky
  • V případě dobírky (pouze u vybraného zboží) si informaci, zda je možno platit kartou, můžete ověřit přímo s dopravcem.
  • Pokud se rozhodnete platit až při převzetí (dobírka - pouze u vybraného zboží)), nezaplatíte navíc tuto službu.
  • Cena dopravy zboží v rámci partnerského prodeje se liší v závislosti na zvoleném zboží a příslušném partnerovi.

Garance doručení zboží v pořádku

Spolupracujeme pouze se společnostmi, u kterých máme prověřeno, že doručují i křehké zboží v pořádku. I přesto prosíme, abyste si zboží důkladně zkontrolovali a přesvědčili se, že není poškozené. Zákazník má dostatek času na kontrolu zboží (i pod obalem) před podpisem přepravního listu. Pokud by bylo zboží poničeno, v žádném případě ho nepřebírejte!

Řidič je vybaven paletovým vozíkem pro převoz zboží po rovném podkladu. Zboží bude doručeno pouze ke dveřím, řidič nebude pomáhat zboží stěhovat ani jinak se zbožím manipulovat u vás doma.

Prosíme, abyste si zboží před převzetím překontrolovali!

  • Reklamace poškození - zákazník je povinen překontrolovat a převzít zásilku pouze pokud není zjevně poškozená. 
  • V žádném případě nepodepisujte řidiči přepravní list před důkladnou kontrolou zboží. 
  • U krabicových obalů a kartonových krabic postačí pouze vizuální kontrola o neporušenosti a nepoškození kartonu. V případě poškození zboží je nutné s řidičem sepsat protokol.
  • Dle pravidel společnosti TopTrans jste povinni zboží poškozené přepravou nahlásit do 3 kalendářních dní od převzetí zboží.
  • Pro urychlení vyřízení poškození zboží při dopravě nás prosím kontaktujte, rádi Vám pomůžeme.

Doprava na Slovensko

Při platbě převodem nebo dobírkou je částka přepočtena aktuálním kurzem, výši dopravného Vám vypočítáme.