Reklamace a vrácení zboží

 

Připravili jsme si pro vás odpovědi na nejčastější otázky ohledně reklamací. 

 

Zboží přestalo fungovat v záruční lhůtě

Prostudujte záruční list výrobku, kde se dozvíte informace o servisní síti. Reklamací přímo u výrobce zkrátíte potřebnou dobu k vyřízení. Nenašli jste servisní sít? Kontaktujte nás a my vám pomůžeme.

Kontaktujte nás, postaráme se o reklamaci zboží reklamace@kotelrychle.cz a použijte reklamační formulář.

 

Zboží došlo poškozené při doručení

Snažíme se využívat nejlepší přepravce, aby vám zboží došlo rychle a v pořádku. Došla vám přesto zásilka poškozená? To nás mrzí. Pokud je evidentní, že zboží je poškozené, nepřebírejte je a reklamujte poškození přímo u dopravce. Jestliže je jakýmkoliv způsobem poškozen obal nebo zboží, trvejte na okamžitém zápisu do přepravního listu a napište ZÁSILKA POŠKOZENA
Převzetí poškozeného zboží nebude později řešeno - viz obchodní podmínky.

Je-li zboží poškozené, i přesto, že obal byl neporušený, je potřeba tuto skutečnost co nejdříve nahlásit u přepravní společnosti do 2 pracovních dnů.

Kontakt na Toptrans: 725 431 925 info@toptrans.cz

Potřebujete poradit? Kontaktujte naši podporu reklamace@kotelrychle.cz 

 

Dorazilo jiné zboží, než jste si původně objednali

Dorazilo Vám jiné zboží, než jste si objednali? Jedná se o velmi malou pravděpodobnost, ale stát se to může. Předem se omlouváme!

Kontaktujte naši podporu reklamace@kotelrychle.cz,  my vám sdělíme, jak postupovat.

 

Výrobce nebo my jsme zapomněli tyto dokumenty přibalit. Omlouváme se. Napište nám na reklamace@kotelrychle.cz  a my chybu napravíme.

 

V objednávce chybí zboží

Nedorazila vám zásilka kompletní? Něco chybí? V množství objednávek, které expedujeme se může stát chyba. Omlouváme se.

Kontaktujte naši podporu reklamace@kotelrychle.cz a my vám sdělíme, jak postupovat.

 

Vrácení zboží – odstoupení od smlouvy

Zboží vám nevyhovuje? Do 14 dnů máte možnost zboží vrátit. Zboží musí být nepoškozené a zabalené. Viz obchodní podmínky.

Kontaktujte naši podporu reklamace@kotelrychle.cz a my vám sdělíme, jak postupovat.

 

Máte jiný problém nebo dotaz?

Nejste spokojeni, potřebujete poradit? Postaráme se o vás!

Potřebujete poradit? Kontaktujte naši podporu reklamace@kotelrychle.cz 

 

Formulář pro odstoupení pro smlouvy 

Formulář pro reklamaci